Sliten själ!

De har varit mycket idag. Så just nu är jag riktigt sliten. Alltid fram mot kvällen när man har all tid i världen att tänka så börjar man ju såklart att sakna också!

Ibland undrar jag om Mr.R försöker ha ihjäl sig själv med tanke på att han går runt gipsad nu.. Haha, kan den mannen ha mer otur?;) nästan lite roligt! Haha! Närå de är synd om honom!:)

Imorgon ska jag upp tidigt, jag är ju så jäkla bra på de mesta jag gör så min moster ringde mig tidigare och frågade om jag kan komma upp och måla im. Jag har ju både envisheten, tålamodet o noggranheten så självklart ställer jag upp!;) hähä. Men jag tycker ju samtidigt att de är riktigt kul också!:D

Nu ska jag ringa min älskade, sen bums i säng!:) så gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0