14/9

Kvällen var ung igår. Jag böjde av redan runt 22.30 snåret. Då var jag as trött när jag kom hem, men inte kan jag sova ut idag för de inte.. Har redan varit vaken en timme utan att lyckats somna om!-.-

Men middagen var riktigt mysig och bjöd på riktigt många härliga garv. Första kräftorna fick iaf jag i mig och de smakar ju gudomligt som vanligt! Synd bara att man luktar skaldjur i 3v efter om händerna..(ja jag inbillar mig de iaf;))

Idag ska vi glida iväg och kolla på ny bil!:D ska bli spännande och se vad vi kan hitta för något. Jag vill ju såklart ha en Audi, men ja de vill inte resten av familjen.. Så de kommer inte bli en heller... Haha!:P Men allt är bättre än den röda faran iallafall!

Sen ikväll vankas de kräftskiva igen.. Eftersom jag inte dricker någon alkohol alls just nu så får vi se hur länge jag blir där!;) Eller om jag ens kommer dit.. Men de kan försig bli ganska oundvikligt när festen är här hemma! Haha!

Later!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0