Mitt hjärta!

Sitter där lite lätt bakåtlutad i soffan och kollar på Wallander, drömmer mig bort då Per Morberg är farligt snygg i denna film! Haha så jag har mitt fokus där kan man säga!;)

Helt plötsligt så kollar jag ut.. Där de står ett ansikte upptryckt mot fönstret... Jag kan lova att mitt hjärta hann till sundsvall och vända innan jag fattade att de var Robin som stod där ute! Den jävla idioten försökte säkert ta livet av mig..

Och det är inte heller första gången han gör de. Inte undra på att man börjar få massa men för livet.. Haha!;) men karma kommer ikapp honom, de ska jag se till!;)

Men nu har pulsen sänks lite och jag har bäddat ner mig för att slagga!:) så på återseende mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0