One day.. u will be mine forever!

Solen skiner på här nere i Alanya idag också, även om de är några enstaka moln som skuggar ibland känner man ändå att de bränner. Såg imorse att jag fjällar lite i pannan, fml! Haha;) Mitt mål är ju att va mycket brunare än sist och de går framåt vill jag påstå!:) Men någon Michael Jacksson som J kallade mig 2009 är jag inte i närheten av att vara iallafall;) haha!

Gårdagen blev btw inte som planerat.. Turkey liksom... men är inte jätteförvånad om jag säger så, Haha! :P Men ja den blev awesome på annat sätt, så de gjorde inte så mycket! :)

Nu ska jag straxt knalla ner och möta upp P och gå till stranden! Pressa var de!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0