Blackhead killer

För ett litet tag sedan beställde jag hem Blackhead killer. Ni vet den där ansiktismasken som ska ta död på allt. Jag har ej hunnit testat då den kom för endast 2 dagar sedan. Men de ska bli spännande och se om den är så bra som alla säger, sen framför allt se om den gör lika ont att dra av som det sägs.! Spännande! :D
 
Fredag idag. Jag ska käka hemma hos storasyster, sen blir det eventuellt bio med Jack och Jennifer om alla fortf är på. Man får ju passa på att umgås nu när jag bara har 2 heldagar kvar i sthlm!:))
 
Även hunnit med fredagssång till Zandra och Tina. Har varit ganska dålig på det men när de slog mig imorse att de var ett bra tag sen de fick en så sjöng jag lite för dom!;) Det är lite som en rolig grej, ja iaf från min sida då!;) Spelar in en låt jag sjunger och skickar iväg! ;D Idag blev det en ur Pelle Svanslös filmen..
 
"Om du är en strömming, vill jag vara ditt fat.
Om du är en dyna, så vill jag vara lat.
Om du är ett fönster, är jag din gardin.
Om du vill ha mig, så vill jag vara din!"
 
Gulligt va! ;)
 
Puss på er mina vapendragare! <3
Kommentarer
Postat av: Zandra

Ja den var sjukt fin låten! Å längtar redan till nästa! Snälla glöm inte skicka varje fredag. 😘

Svar: Jag ska försöka göra mitt bästa! 👍😃
Anna

2014-01-10 @ 23:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0