Lovely friends

Idag har jag faktiskt varit duktig. Jag har städat hela huset! De e fan o va duktig. Hatar egentligen att komma ner på morgonen så ligger de en lapp om "vad som ska göras" egentligen vill jag ju liksom bara slita av mig allt hår och skrika.. Inte för jag någonsin skulle utsätta mitt prinsesshår för de men iaf..

Man har liksom inte ens hunnit ladda kaffebryggaren. Så till en början tänkte jag skita totalt i de. Men sen fanns de verkligen inte något på tv, och efter två koppar kaffe börjar man ju bli människa.. Så ja jag satte igång lite härlig musik och började. Vips så var hela huset klart!:)

Sen så har jag ju en fantastisk vän som körde mig till arninge så man fick handla på sig de sista innan norge. Känns skit skönt att allt är klart nu. Nu behövs de inte stressa något mer.

Jemps dumpa mig hemma, då man käka sen drog vi ut igen för att ta sig till Berga o Jack. Så vi har väl suttit på "fiket" nu i några timmar och laddat upp med lite planer för helgen!:) de blir nog kalas!:)))

Nu ska jag kolla lite tv innan de e dax för slafen! Börjar bli lite slit! 

Sjukt underbar bild på mig o Jemps! ❤
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0