Positive mind. Positive vibes. Positive life.

Haft en riktig mysdag/kväll där jag först mötte upp Mikaela inne i stan som jag typ inte sätt på ett år. Gagga ikapp oss om de mesta som man gått miste om. Typiskt att jag ska dra så snart så att de va sista gången man hann ses innan avfärd. Puss på dig Mikkinikk!:))

Påväg hem tagga jag till inför kvällens PH hos Jempa. Gick förbi hos mig först och ladda upp med morrötter i dipp innan jag begav mig upp. Det är ju sjuuuukt spännande nu alltså! Man sitter verkligen som nördar!;) blir de som jag vill så står någon av mina tre favoritkillar Niklas, Tobbe eller Samir som finalist. 

Men som ni alla vet, i PH-huset kan ALLT hända!;) vore ju lagom floppat om typ han Joppe tar hem seger.. U say whaaaaat liksom! Men så blir de nog inte;) förhoppningsvis.

De som suger mest är att förra året följde jag något program på tv här hemma innan jag åkte till Norge. de va säkert PH. Och tänkte då äh de e lugnt, ser på tvplay genom datorn. NEJ DU... De gick minsann ej för Norge stödjer inte bla bla bla va de nu var.. Alltså dör om de e så.. Om de nu va 3an.. Annars lär jag leta upp någon av mina PH-kompis-nördar och skypa med någon under programmet så jag kan se resten av avsnitten.! Im just saying!

Nu ska jag försöka slagga. Blir att ställa klockan imorgon då jag är trött på att sova bort mina förmiddagar! 

ÄLskar Olga! :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0