En söndag .

Kom nyss hem, har varit i vallentuna och kollat på fotbolls match med R´s lag, och dem vann på straffar =P haha!

igår när jag pratade med Cia så sa jag att jag skulle sova ut iaf till kl 11 idag. vem tror ni ringer halv 9? JO CIA... haha, men jag var så trött, så jag sket faktiskt i att svara. och direkt när signalen slutade så somnade jag om på en gång. Så jag sov väl till halv 12 iaf. hur skönt som helst även om natten inte var speciellt bra. Men sen kom förbi runt 12 tiden =) Fick jättefina saker av henne, tack raring =D!

Idag så kommer lillasyster och pappsen hem. Dem har varit i Gränna hela helgen och hjälp min farbror med huset =) dem har åkt i 2 timmar, så kommer väl kanske om någon timma eller så.

inatt så sov Greta inne hos mig, och det ska hon faktiskt inte få göra något mer. för hon ligger helst av allt i ansiktet när man ska sova, och sen vaknade jag flera gånger av att hon busar i min säng och sätter klona i låren.. och även att hon biter på mina armband och då fick det var nog, dem är jag rädda om, dem har jag fått av Nusse. Så då stängde jag ut henne från mitt rum! =P haha!

Nu ska jag sätta på musik och spela puppy! ;D

/A
Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

okej :)

ne ska sätta mig och plugga för fullt faktist :(

2008-11-23 @ 16:52:18
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: Julia

söt du är

2008-11-23 @ 17:03:27
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: mikkaellla

MEN ANNA NU ÄR MÅNDAG SNART SLUT HUR KAN DU GÖRA SÅHÄR MOT MIG!!?? xD

2008-11-24 @ 21:39:54
URL: http://daleke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0