Höhö .

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen mot dig?
Okej, a det är skit. Nu ska jag hoppa ner i ett varmt bad. ha det bra sålänge!
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Okej, mår du dåligt?
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
hej bruden, hur är det? vad har du gjort idag
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Hej kompis, vad gör du?
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Du har nu bytt prisplan till Amigos.
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Men jag fick ju precis hem låten.
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Nja det blev okej, jäste inte som de skulle men de blev gott iaf
8. Vad vill du höra mest av allt?
Anna, sluta skicka virus till mig msn! skickar från mammas tele. <3 Cissi
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Drive for daddy
10. Din romantiska replik?
Knappast!
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Försök! jag har blivigt asduktig! Fille har börjat m Tennis, så vi spöar dig lätt!

Hmm.. annorlunda svar! ;)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0