Haha!

Jag och Tessan har för ett litet tag sen suttigt och snackat med Åsa a.k.a Kissen. Haha, hon måste ju vara världens mest skönaste människa! =D Även om det typ är 25 år i ålders skillnad mellan oss, det spelar fan ingen roll. Har lika roligt med henne som med mina jämnåriga kompisar ! =D
Jag saknar att inte få jobba med henne längre. Förut när jag jobba på INC så åkte jag hemifrån runt 5 på morgonen, gissa om man var trött. Men det gjorde ingenting, för jag visste att jag skulle få träffa Åsa och dagen skulle gå så snabbt ändå eftersom vi har så kul tillsammans! =) Hon är en sådan arbetskamrat som jag aldrig skulle kunna tröttna på!!

Varför sa jag upp mig från INC? Dumt av mig! =P


Här har vi henne;D skönt pic en solig sommardag påväg in mot stan ;)


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0