Rubrik .

Ja då var man tllbaka här igen då.

Efter middagen så kom Basse kusin ner eftersom han var lite rastlös, så vi tog en filt och la oss ute på gräser i kvällssolen och bara låg och prata, väldigt mycsigt! =)
Sen lite senare så mötte jag upp Jennifer så gick vi hem till T o R och satte oss. Och kom hem för inte allt för längesen!
Bild på mig och Basse i typ maj där någongång :P


Jag är så otroligt taggad in för våran resa. det känns som de är det ända vi pratar om. och det är säkert så också, till 95% ;) haha. Det är bara så att vi är lyckliga där nere! Men det är sånt vissa av er inte förstår som möglat sönder i Sverige, som vägrar uppleva saker! ;) haha ;D
Får avsluta med en bild på mig och kvinnan!
/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0