Dom är klara!

Bullarna är klara och instoppade i frysen. Imorgon är det fredag. ÄNTLIGEN!! Som jag har längtat efter ledighet.

Imorgon drar jag uppåt. Då far (säger man så där uppe?!) jag upp till Äri. På landet ryktas det om, bäst att ta med sig moran utifall att ;) man vet som sagt aldrig med ärka! Mohaha.... Det känns som jag typ får för mig att jag ska packa as mycket grejer,känner mig nästan lite stressad! ;D Haha! Jag vet inte varför, så hoppas hon inte får en chock om jag kommer med värsta väskan! ;D Jag packa ALLTID för mkt ;) Nu är hon iaf förvarnad. haha!

FAN VA SKÖNT DET SKA BLI ATT SLIPPA STOCKHOLM ETT TAG....Om jag inte hade sagt det! :P

Sitter just nu och lyssnar på låten Jolene - Dolly parton. Dååååligt jag ÄLSKAR den låten!:)
____

Imorgon börjar jag kl. 9.00 .. Jag jobbar bara 6 timmar imorgon (Rasten inräknad) fick jag reda på idag! Känns som en lycklig fredag! :D

Nu ska jag sova. Hörs!

/A

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej ! hoppas du har haft en trevlig helg !

kram

2009-09-06 @ 22:55:40
URL: http://iputitonpaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0