Sätta upp planer!

Jag måste sätta upp lite planer som händer nu helgerna innan man drar, för jag orkar inte bara sitta och vänta ut tiden, då kommer det att gå sakta, även fast jag tycker att tiden har knallat på ganska så bra nu!

En helg är iaf inplanerad i skövde, så är det bara! En dejt med majsan innan jag drar måste jag ha, den jävlen drar ju ända ner till gbg för plugg sen ju!!! Och lika så med Tiinis innan hon flyttar!!

Idag började resan hemåt för älskade Mikkinikk, ni anar inte hur mycket jag har saknat den människan!! ojojoj.. Känns bra att hon kommer hem nu, men jag förstår att hon är förkrossad över att behövt lämna sin man! Men du fixar de Mikki <3

Dock så har jag en känsla över allting.. det är att ingenting kommer bli som man trott... Ve ej om det är bra eller dåligt.. Men så känns de!

Det är bara 5 helger kvar!!
Kommentarer
Postat av: Esther

Då hamnar Marie närmare mig.

2010-08-08 @ 21:14:04
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0