"Hmm låt mig tänka lite!"

haha, jag kom på en sak... när jag var påväg hem från skövde förra helgen och äntligen kommit hem till stockholm så hoppar jag på tunnelbanan. Jag står och tänker "ah men vafan jag hoppar av vid tekniska högskolan så får jag iaf sittplats på bussen, för jag vägrar stå!" det är proppat på tåget med folk.. man kan ju fråga vafan dom gör i stan en söndag kväll, men dom var tydligen där iaf.. sen frågar en kvinna i 25 år åldern;

- Vet du var KTH ligger?
Jag - Öhm hmm nu måste jag tänka ...
(samtidigt som vi kommer fram vid östermalms tunnelbanastation)
- Vart ska jag hoppa av?
Jag - jadu, jag vet faktiskt inte!?!
- Okej, men jag hoppar av här och ringer min vän!

Det slutade alltså med att hon hoppa av på östermalm. Nu till det sjuka!

Jag är framme vid min station, vilket vill säga Tekniska högskolan... KTH= Kungliga tekniska högskolan

Jag börjar skratta för mig själv och frågar mig själv lite tyst om jag är heeelt dum i huvudet, vafan tänkte jag med? Hahaha!!! Så när jag kommer upp och är påväg till bussen hem så ser jag KTH precis brevid mig!! Snacka om att känna sig DUM! :D Stackars tjej som hade oturen att fråga mig!! ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0