Norge

Hahaha pratar men Majsan på msn och kom just på en rolig sak.. När vi var ute på krogen så gick vi ut för att få lite frisk luft, Hanna och Marie står och pratar med en kompis till dom. Och helt plötsligt börjar bara någon kille som står utanför staketet snacka med mig.. Sedan frågar han;
K - Men vart är du ifrån?
A - Stockholm..
K - haha stockholmsjävel, vad gör du här?
A - Jaa!! Jag hälsar på kompisar.. Och vart kommer du själv ifrån?
K - Norge
A - Alltså frågan är ju förfan vad DU gör här!?!?!?
Men samtalet avslutades inte även fast de var en norrbagge! haha, jag menar ni vet ju vad jag tycker om folk från Norge! ;) hahaha!!! det var faktiskt ett trevligt samtal tillslut.. tro det eller ej ;)
Kommentarer
Postat av: Mary

Hahahah, du menar väl inte att du tycker att norrisar är trevliga?!? Det har jag ju sagt hela tiden.. Nästan iaf ;)

2010-09-06 @ 22:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0