Gårdagen

Jag hade en riktigt trevlig kväll igår!

Jag Madde och Maria drog in till gamla stan där vi mötte upp lite annat folk för en middag! Det blev renskav nästan för alla och det smakade förjäkla gott måste jag säga! Jag som alltid brukar köra på "det jag tycker om" ändrade mig igår och testade ölen Kwak, någon belgisk haha kolla mina kunskaper;) höhö, nej men iaf den var riktigt god och man drack den i en hållare typ, för er som inte druckigt sen ska ni få se bild!;) haha!

Efter middagen så drog vi alla hem till Rasmus och drack lite till och mer folk kom! Det var riktigt kul att umgås med folk man inte känner! Vi svängde alla våra små höfter till musiken som spelades högt och bara hade sjukt kul! Joo, fler sånna kvällar!

Lite bilder da...




Äh as segt och ladda upp, de får räcka! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0