Söndag

Till en början vill jag bara säga Fyyyfaaan.. Hur fan tänke folket när de röstade ut Rodney?! BB´s kung är borta! vilket besvikelse alltså!!

Dagen annars har varit grym. Jag sov ut idag och gick inte upp förns halv 11, förjäkla skönt måste jag säga! Sedan blev det att glassa i solen på baksidan! Tessan, Robin och twinsen kom förbi och drack lite kaffe innan vi efter ett tag begav oss upp till Inger och Roger där vi legat i bikini hela dagen och bara pressat insmorda i coscosolja! mmmm, färg färg färg!;D

Vi blev bjuda på både lite påsklunch och sen grillat till middag, det smakade ljuvligt med allting dock börjar jag bli riktigt trött på påskmaten, inge mer nu alltså, urk!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0