Vad är detta?

Äntligen landat lite.. varit igång heela dagen lång. Arbetsdagen idag gick lite segt men det var kul att träffa alla igen och många föräldrar kom fram och sa hur kul dom tyckte det var att jag kommit tillbaka! Alltid kul att höra sånt!!:)

Nästan direkt när jag kom hem och käkat lite middag så drog jag pappa och dulle upp för att kolla när Robin hade match, vann tydligen med 2-1.. jag och syster gick lite tidigare för att inta löpbandet.. blev iaf 40 min! great!:) 

klockan har redan hunnit bli halv 11... så det är straxt dax att sova igen.. Inget jag direkt gjorde igår natt.. blev nog max två timmar sömn totalt.. Vet inte vad som riktigt håller på att hända med mig.. hade nästan som hjärtklappningar igår och tankarna gjorde så jag fick huvudvärk.. imorse när jag vaknade höll jag på att svimma.. as läskigt!:S

Nu har jag även sådär med hjärtklappning igen, känner man liksom där hjärtat sitter dunkar de som fan och jag är skakis i hela kroppen.. vad är detta liksom?!...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0