babbel

Jag är verkligen inte trött!

Har haft en myskväll idag. Moster + man kom hit på middag och efter de kollade vi lite LD och BB. Alltså snälla, släng ut Rosa ut BB.. jag bryter ihop! Hon är ju heeelt... Haha nej jag ska fan inte börja snacka BB här i bloggen. Ända jag kan nämna såhär är väl att jag hoppas och tror att Simon "björnen" kommer ta hem skiten, han är absolut min favorit! :D

Eftersom min moster är galen i att shoppa så sa jag till henne att hon kunde ju höra av sig om hon var sugen på att dra iväg och handla imorgon. Jag måste inhandla lite saker till innan avfärd. + handla med mig lite saker till friends liksom!! :)

Pratade en del med Emma idag också, hon berättade att hon suttit ute i t-shirt och smaskat i sig lahamacun.. Alltså helt ärligt, det knullar ju i mun på mig!! ohhlala, hon lovade att ta med mig till hennes favvoställe där dom gör de godaste lahamacunen i utbyte att vi kör en utekväll.. Haha vem tackar nej till den dealen?;D (Så nu vet du de Mattis!;D)

Kommentarer
Postat av: Tina

Lahamacun OCH utekväll!?!? Näe fyyy faaan alltså va jag blir avundsjuk! :( :/ Så jäkla underbart för dig! :D

2011-03-05 @ 03:15:19
URL: http://www.tinasmelodi.blogspot.com
Postat av: Mathilda

Hahah det låter skitbra hörru :D Alltså, jag har aldrig hört talas om lahamacun... Vad är det? :$

2011-03-05 @ 08:41:35
URL: http://mathildaliksom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0