Det var den dagen

Jag har haft en bra dag idag, efter jobbet drog jag in till stan och slog ihjäl lite tid med fina Amanda! Fick även med mig lite välbehövliga basplagg hem!:)

klockan drog iväg så det var bara komma hem, käka lite mat sen drog jag pappa och Jossan upp till gymmet och sprang, körde även lite mage efter.. todde faktiskt att pumpen skulle stanna idag.. puhhaaa...

Jag måste fan säga TACK till Sara min lilla arabish.. Nu har jag börjat springa 45 min varje dag sen ett par dagar tillbaka. Fan alltså du gav mig feeta insperationen! :D


Jag och Arabish svullar Lavash bröd och soppa på Günaydin! :D
Kommentarer
Postat av: sara

Hahaaaa!!! Glad att jag kan inspirera andra;)Har du några frågor är det bara att ställa dom höhö.



NU får vi båda sätta igång rejält med träningen så vi kan trycka i oss en massa lavasbröd o kebab rullar i Istanbuls bakgator;););)

2011-03-31 @ 11:49:54
URL: http://ikikalp.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hahah, min kille jobbar på Östra sidan ;) Bild i från hans jobb. Självklart hänger jag där då ;)

2011-03-31 @ 12:23:39
URL: http://swedishvekurdish.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ;) Brukar du vara på östra sidan?

2011-03-31 @ 16:42:24
Postat av: Sofia

Ååå Günaydin, gud vad jag saknar de stället =)... Eftersom vi inta hade gas i vår lagenhet i sommras så käkade vi middag där varej dag efter Ömers jobb (han jobbade 100m där ifrån) och likt de flesta turkar (?) kännde han alla där typ.. X)..

Saknar det...

2011-04-04 @ 21:18:27
URL: http://fias-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0