En onsdag

Jo men visst slutar man aldrig förvånas...

Jag har varit hemma idag pga magen, jag vet inte vad det är.. eller jag ska inte ljuga..Jag vet vad det beror på men det är inget problem jag pratar med någon om, det är en eller två pers.. Men iaf, jag kände att jag behövde vara lite social så det blev till att umgås med Jennifer och Adem nu på kvälls kvisten, mycket trevligt!


Och nu har jag precis gluffsat i mig mat hemma hos T och R. Dom är inne på sjukan med T och jag är barnvakt under tiden. Kanske blir det till att stanna här inatt.. we will see!

Det har jag tänkt på, jag vet inte vad det är.. men ända sen typ i söndags så har jag gått runt hungrig hela tiden.. det kan vara att jag precis har ätit och 20 min senare är jag lika hungrig igen... Jag åt upp min mat för kanske 15 min sen och nu är jag hungrig.. helt sjukt.. Men som tur nog ignorerar jag den hungern.. hur fet skulle jag annars bli liksom.. haha!! Neej just nu kämpar jag med att gå ner i vikt!;)

SKIT SAMMA.. fan va ointressant inlägg haha!
Kommentarer
Postat av: Zandra

Är du gravid?

Hungrig hela tiden och ont i magen ;)

2011-03-23 @ 20:37:33
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0