günaydin

Vad otroligt skönt det är att börja sent ibland.. Jag älskar faktiskt tisdagar! Jag börjar sent och även fast vi har möte en timme efter arbetstiden så går dagen ändå snabbt då alla mina arbetskamrater är där hela dagen!! :)

Och vet ni vad jag ust upptäckte..?!:D Jag köpte två par jeans dagen innan jag drog till Turkan.. Det var samma storlek som jag alltid har men ändå så var dom här liksom as små, som det var helt fel storlek.. Det kändes typ som att du har L men försöker komma i ett par S.. De går ju liksom inte.. Och med mitt temprament så blev jag både vansinnig och grät på samma gång;) haha Jo jag är tönt!!

Men imorse skulle jag testa bara för att se.. och jag fick upp dom hela vägen men nu behövs lite lite till för att få igen dom.. jag välkomnar sommaren detta år med ett leende på läpparna!:D Känns hel grymt!

Nej ni, nu ska jag äta lite frulle sen blir det till att gå till jobbet! Ha en bra dag ni där ute i soooolen som lyser så skönt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0