Günaydın

Idag behövdes verkligen denna sovmorgon, för ikväll slutar vi inte förns 19.30 eftersom vi har möte..

Jag tänkte att jag skulle sova tidigt igår tack vare att det skulle bli en lång dag idag, men icke utan jag satt och läste om religon i säkert 3 timmar.. Jag skulle hjälpa Jossan med läxan men det slutade med att jag satt tyst och läste för mig själv och när hon skulle duscha så SNODDE jag boken för att hon inte skulle ta den och jag skulle få läsa klart! HAHA.. hör ni eller?

Jag som hade precis G i SO under grundskolan (lucky me så hade jag ingen i gymnasiet under den tid jag gick) hahah!! Och nu snor jag böcker från min 6 år yngre lillsis.. galet det trodde jag faktiskt inte!! Och när mamma frågade vad jag höll på med och fick svaret "jag läser om religon, as intressant" höll hon ju på att slå hakan i golvtrösken.. ;D

Såå, nu ska jag suga i mig mitt kaffe och yoggi och bara ta det lugnt innan jobbet kallar!

Dagens bild får bli på bigsis och mig från dopet!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0