Wiiihoooooo!! :D

JAAAA JAAAAA JAAAAA!!!! :D

Jag var nervös som ett jävla arlse imorse inför att snacka med chefen idag!! Men hon tog det kalasbra och tyckte bara det var jätte roligt för min skull. Så även om det redan har varit bestämt ett tag nu så känns det mer på riktigt!! :D Faan alltså, den 1 Juni beger jag mig till paradiset och blir där för 6 månader!! :D

Jag kan nog inte beskriva hur jäkla glad jag är.. men samtidigt vill jag bara skita på mig av nervositet! :D haha, nerå jag har underbara vänner som kommer bo där och jag har även min andra familj! :) im not alone om man säger så!!

Kommentarer
Postat av: Linda

ååååh! vad underbart! jag är som jag tidigare sagt så sjuk avundsjuk så du förstår inte! Hoppas du får det underbart :)

Pusss

2011-03-22 @ 20:50:00
Postat av: sanna

Va roligt!! :D Vad ska du göra där? Ska du jobba? :)

2011-03-22 @ 22:28:18
Postat av: Tina

Vaaaaaaaaaaaa???? jag som trodde du hade lagt ner turkiet.. då kommer vi ju aldrig träffas :(

2011-03-22 @ 22:39:05
Postat av: Linda

guuud va kul juuu, lite avis blir man ju :D

2011-03-22 @ 23:29:20
URL: http://psykedeliaa.blogspot.com
Postat av: Sara

OMGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fan vad nice för dig:D

Ringde nyss CSN o får papprena nerskickade nästa vecka.. ser också ut som att jag stannar iaf lite mer än 3 månader;)

2011-03-23 @ 14:26:11
URL: http://ikikalp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0