Från Turkiet till Sverige för sedan vidare till Norge

Då har man hunnit mellanlanda lite i Svea och trippen mot Norge är igång.

Varför jag inte skrivigt ut om min tripp till Alanya är för att vi skulle överaska folk där nere och eftersom jag vet att vissa av mina turkvänner kollar igenom min blogg ibland så kunde jag inte skriva ut det. Där har ni anledningen.

Men jag har haft en bra vecka. Turkiet börjar få upp graderna rätt bra nu, de börjar bli varmt ala väääldigt varmt nu! Synd dock brände jag typ sönder min rygg så jag knappt kunnat ligga på den, vilket lätt till flagning redan nu.. FML moment.

Annars var väl allting sig likt där nere, en hel del nya människor har kommit in i ens liv vilket är riktigt kul. Och på vårat älskade Capella fanns de bara tre kända ansikten från förra året. Till en början tänkte man såklart "Fan"... Men de har ändrats, dem nya är allihop väldigt trevliga och vi blev kärt välkomnade!

Tiden där nere spenderade vi genom att hängde i alla möjliga shoppar hos folk man känner, festligheter i hamnen, strosa runt på gatorna, äta ayran och dönner efter en härlig partykväll, glänsa på Capella genom att kunna ALLA danser;), te i solen brevid havet, träffa familjen. Jaa.. lite allt möjligt har vi hunnit med!:)

Efter hemkomsten var de bara sova några timmar, packa upp, tvätta och sedan packa ner. Var lite stressad igår för att hinna med allting då jag även skulle iväg och handla osv men de funkade faktiskt.

Idag vid 08 mötte jag upp Amanda och Minna på centralen och har suttit på tåget sen 8.30.. Vi är framme i Oslo vid 14.30 där är de paus på en timme innan vi fortsätter resan mot Bergen som vi kommer till runt 23 ikväll, my gaaad yaaa haha. Vet dock inte heller hur snabbt vi kommer kunna fixa internet så de blir säkert lite glest med uppdateringar framöver. just so you all know!

Dock är jag fortfarande kvar på svensk mark och kan surfa på datorn genom telefonen. Såå tänkte slänga in ett litet inlägg med några bilder från resan om ett tag!:) whooop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0