Sömn, vad är det?

Är det fullmåne ute? Känns nästan så.. Jag kan verkligen inte somna.. Eller ja... är de inte månen så kanske det är de 4 koppar kaffe jag hällde i mig ikväll!?..

Vad har ni gjort denna söndag?? Om man nu bortser ifrån att klockan är över halv två.. Jag själv har åkt iväg och bytt mina arbetsbyxor till en annan storlek, så nu är äntligen de klart!

Sen drog jag in till stan för att träffa Amanda som jag inte träffat sen förra året tror jag.. Vi gick som vanligt till vårat hak John Chris cafe på drottninggatan! Vi har skrattat så tårarna runnit på oss! :D lovely! Tyvärr blir de inge mer dejt nu innan Norge då hon drog tillbaka till Örebro nu ikväll! Men huvudsaken är att vi sågs och fick uppdatera oss lite!:))

Nä jag kanske borde göra yttligare ett försök i att sova!?.. Jaaa, vi testar!

Sew baş!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0