Vässan - Sthlm - Borås

Nu är jag hemma igen efter ett dygn i Västerås hos Amanda. Det var jättetrevligt och träffa henne, det var ju inte jätte längesen som vi sågs men efter att ha bott ihop och setts varje dag så är det svårt att vänja av sig ifrån det.!
Men vi har haft det mysigt, gått runt massor på stan, tagit långa promenader runt om i västerås, kollat film, ätit gott och snackat oavbrutet. Som de ska va! Vad lite det egentligen är som behövs för att ha det så bra när det är med rätt person/personer!:)
 
Efter jag kommit hem har jag bara slängt ned gamal tvätt i tvättkorgen, packat om, skrivigt ut biljett och är nu reda för att resa på nytt. Imorgon går mitt tåg ner till Borås för att träffa den omtalade Allyson ;D haha!
Vi har Inte sätts sen i Trysil. Vilket är way to long time ago! Men nu har vi lyckats få till det. Oh jag kan verkligen bara börja skratta när jag tänker på Ally, älskade Ally. Jag kan höra hennes sköna skratt i huvudet!! Ska bli underbart att komma bort och samtidigt få träffa den härliga människan! :) Dessutom är jag lovad hennes mors omtalade kyckligrätt, ingen är nog lyckligare än jaaag just nu! ;D hähä.
 
Någon nykter kväll i Tryil.....Elleeeer??? :D
Lovar att ta lite nya säxiga bilder! ;D
Kommentarer
Postat av: maria

Åh trevligt nu hittade jag tillbaka till din blogg också:) Läste förut men tror jag tappade bort den när jag bytte dator.

2012-11-14 @ 11:08:59
URL: http://marusschka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0