Lööördag!

Senaste dagarna har jag spenderat med nära och kära, lillsis har hunnit blivigt 18 år, Kakan har hunnit bli 24år, och vi har käkat gudomlig middag hos moster. Igår var även min lillsis ute på krogen för första gången, vem stöter dem på och tar kort med?!... Jo självklart Rodney da silva.. haha döda mig liksom.. ;) fick ett mms med bilden skickad till mig 03 inatt.. TACK liksom! ;) Det är ju som att hälla salt i ett öppet sår på mig!;)
 
Idag har jag faktiskt inte gjort ett skit. INGEN som jag vill spendera tid med är hemma. antagligen har de rest bort, bor inte här eller jobbar! buhu.. Så bestämde mig för att kolla lite film, Prostition bakom slöjan och sen bakom slöjan i saudi arabien. Sen kom jag nyss ut ifrån en långdusch och om några minuter ska jag även skölja bort facemasken! :))
 
Igår fick jag även höra om saker jag inte fått klartext på tidigare. Det är läskigt hur jävligt äckligt falska personer kan vara. Så ja, jag sa upp den bekanskapen! varför har människor i sitt liv som inte förtjänar ett skit?!.. och som man tror man kunnat lite på till hundra bara är helt jävla vidrig?.. Låter ju inte vettigt eller hur!
 
på återseende folket!
Kommentarer
Postat av: Kristina

Du får bättra på bloggandet hörru du ;)
Ja bort med människor som inte är värda ens tid :)
Kram på dig <3

2012-10-14 @ 11:53:33
URL: http://xos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0