Myskväll!

 
Jag befinner mig uppe hos Tessan och Robin. Dem är iväg så jag har haft myskväll med William och Oliver. Jag lagade mat till dem och efter det blev det baddax. Det var kul sålänge det fick leka men såfort man tog fram duschslangen för att tvätta håret osv skriker båda som stuckna grisar! Dem verkligen hatar att tvätta sig, förstår inte grejen. :P
 
Men efter allt "drama" så hade vi myskväll med lite hipps (chips) framför Ice age!:)) Satt som stearinljus i soffan båda två och kollade.! :P Efter knappt halva filmen var det tydligen lite dax för spring och hoppa från soffandax.. Men nu sover dem så sött där inne i sitt rum!:) Så nu är tanken att städa i badrummet och sen ta mig en egen dusch innan jag ska inta liggläge i soffan! :)
 
På återseende!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0