24 days to go

Efter en skön sovmorgon kan man se att solen lyser där ute idag igen. Gårdagen var faktiskt inte sådär jättekall som jag trodde. Dock hann vi precis komma tillbaka upp hit till personalhotellet innan stormen började. tuur!:)
 
Beställde även hem ett par nya solisar igår. Är ju medlem på brillor.se och fick fin fin rabatt, man tackar! :) Så om några dagar är dom här får vi hoppas! :D blir lite mer taggad då. Även om jag kommer åka hem till Stockholm innan jag och Tina drar till Rhodos och kan hämta massa andra solisar känns de ändå bra med ett par nya. Det är ju lite min grej att beställa nya för varje sommar. Dock beställde jag bara ett par istället som 4st som förra året när jag var här! ;)
 
Känns även riktigt bra att åka någon annanstans nu än till turkan. Se en ny plats, ingen av hos har besökt Rhodos innan så de kommer bli kul!:)  Även om det blir tredje gången till Grekland för mig så är de ändå tre helt olika ställen jag har besökt!:)
 
Någon av er läsare som besökt Rhodos som har tips på ställen att gå eller att göra?:)
Kommentarer
Postat av: Linda

Men vad roligt :) Jag menar Turkan står ju alltid kvar och det är samma lika varje år ändå typ :P Hoppas ni får det helt underbart! Grekland är ju lovely!

Svar: Ja men precis det gör ju det!:)) Så man kan lika gärna testa på lite nytt! :DHur har du det? Är du där nere eller fortfarande hemma?! :) Kramar
Anna

2013-03-13 @ 11:49:05
Postat av: Mikaela

Men suktas lite till då!!! :D

Svar: hahaha! :D
Anna

2013-03-13 @ 17:39:35
URL: http://mikaelis.blogg.se
Postat av: Majsan

Been there - Done that! Jag har varit där så jag kan allt berätta om lite ställen..

Svar: Låter bra! :D
Anna

2013-03-13 @ 21:39:13
Postat av: Anonym

Jag är hemma.. Jag hamnade på sjukhus efter 1 mån därnere o fick opereras. så 3 mån blev 1 mån i det fria o nästan 1 mån på sjukhus.. Så det blir att åka tillbaka i sommar ist :)
KRamar

Svar: Nä men oj är det sant?! :OMår du bättre nu och är på fötter igen?
Kram
Anna

2013-03-13 @ 21:45:43
Postat av: Linda

Ja jag mår bättre. Jag har ett ärr längs hela magen på längden med 35 sydda stygn.. Inte det snyggaste :P Men jag lever iaf. O är sjukskriven nu men jag repar mej :)
Kram

Svar: Ojj.. Vad var det som hände?
Skönt att du mår bättre iaf och att allting gick bra!:)
Kram
Anna

2013-03-13 @ 22:09:10
Postat av: Linda

Svarade du? För det syns inget ;) hehe
Står bara svar:
Anna
;)

Svar: hahah jag svarade men uppenbarligen kom de inte fram då!:P haha.Nej jag frågade vad var de som hände? :/ Hur kommer de sig att det blev operation?
Skönt iallafall att du är på benen och mår bra!:)) kram
Anna

2013-03-13 @ 22:24:24
Postat av: Linda

Jag in med en typ matförgiftning, och det hade till slut värkt hål på min tjocktarm och det hade kommit avföring ut i magen och då är det livshotande, så därför var de tvugna att operera mej. Sen fick jag infekterad vätska i lungorna efter ett tag på sjukhuset också. Men nu hoppas jag att jag får läka ordentligt och det inte blir några fler sjukhus besök varken i sverige eller turkan ;)
Kram

Svar: Men herreguud! :O Vilket tur att det gick bra då! usch och fy, hoppas du slipper allt som har med sjukhus och göra framöver! :)Kramar
Anna

2013-03-13 @ 22:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0