Alanya baby!

Jag kunde inte vänta, jag kunde inte hålla mig borta. Så jag drog! Lite spontant sådär bokade jag resan ca 10 timmar innan avfärd!;)

Men so far är de värt varenda öre!:) har de kalas, trodde de skulle va trist att dra själv men nää, jag sysselsätter mig väldigt bra!;) dock hade jag aldrig klagat på att ha min Jerkis här, hon är saknad!

Så nu på dagarna umgås jag med massa kända ansikten men också nya!:) thats nice!

Nu ska jag slagga! Klockan är ställd på 08.30 för beachen! Lovade mamma att va brun när jag kommer hem denna gång, så denna gång ska huden få lida!;) haha!

Later friends!

Kommentarer
Postat av: jerkis

Och din Jerkis hade inte klagat på att få vara där med dig nu!!! :'( <3

2013-09-23 @ 14:13:29
URL: http://ebergstrand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0