17/4

Idag har jag varit och handlat  i Berga inför middan imorgon ! =) allt kommer bli helt perfekt ! =D så taggad !! =D

Sedan har jag lekt men Jemps idag, alltid lika mysigt. VI fika uppe hos henne då hennes mor fyllde år idag, Grattis ingen =) sedan gick vi till gympasalen och kollade när 9orna hade kabare.. köpte en biljett i sista sekunden för att jag fick höra att min kusin skulle vara med och dansa ! =D haha lätt att jag måste se.. så vi kommer ner dit vad 30 min innan, och det är vääärldens kö ! men som tur var så såg jag jossan och hennes kompisar stå längst fram i kön, självklart gick jag och jennifer och ställde oss där, sen kom även Lina fram där me =D haha.. så vi kom in bland dem 10 första, och vi kutade som as för att få plats på första raden.. och det fick vi ;) haha.. vi satte oss så vi tog upp 4 platser för vi skulle passa en plats hos Cina (min moster) också ! =P så efter oss kom typ några jobbiga tjejer som typ gick i 4an och frågade om vi kunde hoppa in.. och såhär blev resultatet!
A- Nej (sa jag lite snällt)
Flickan- Jo men alltså vi är tre och vi får inte plats!
A- Synd det finns 3 platser på den sida, sätter er där.
Flickan- Men alltså snälla!! (hennes ton börjar bli otrevlig)
Jennifer- Fan heller att vi kommer flytta du får väl sitta där då! (och pekar på andra sidan oss)
Efter jennifer rät till så går flickan och sätter sig själv på andra sidan!! HAHAHAH :D

Men lite senare när kabaren precis skulle börja så slutade det iaf med att den lilla flickan som vi kallar "korrallen" satte sig ner på golvet !! ;) haha såja! det är dem äldre som bestämmer !! Otrvliga lilla flicka!! kom ihåg de !! =P

Min kusin var iaf helt underbar på senen, haha så klockrent.. spelade in han på film! så får se om den sparades eftersom min mobil är helt cp kan jag tyvärr inte se det ! :P

Nu ska jag gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon och se Våra bästa år som jag missade när jag var och handlade idag =/
natti natti



/A



Kommentarer
Postat av: mikaela

hahaha stackars flicka! :P

2008-04-17 @ 23:33:58
URL: http://daleke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0