Äntligen klart!

Nu är rummet äntligen klart =) måste säga att jag blev väldigt nöjd.. Målat sen kl 11 imorse och var klar för någon timme sedan =) Så sätter in bilder får ni se hur det blev ! =)
   Gjorde en liten målning också på väggen! hade inget att göra=D


Var det någon som såg Efterlyst ikväll ?!?
Jag satt som klistrad framför tvn när det började, Lennert skulle ju vara med=) (Lennart Hjelm, Idre polisen.)
Det är ju min lille syrra Jossans gudfar, han bodde ju här i sthlm innan han flyttade upp tidd Idre.. saknar verkligen honom ='(  . Men men..

Nu sitter jag och halv kollar lite på Nightmare kitchen, Fan vad Gordon är klockren, så skön människa =P men fattar inte hur vissa personer som jobbar inom resturanger kan låta det bara ske och bli så äckligt.! =S helt sjukt !

Men nu ska jag faktiskt sova. natti natti
byebye
Kommentarer
Postat av: mikaela

fint fint :) men sista bilden på målningen går inte att förstora! Jag får komma hem och våldgästa dig nån dag och se hur det blev xD

2008-04-07 @ 00:44:24
URL: http://daleke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0