Glad idag.

Igår kväll åkte jag hem till T. vi hade jätte mysigt. sen kom jag hem runt halv 3 tiden idag.. sen när jag kom hem snackade jag lite med daleke att vi skulle ses, så vi drog iväg till Arninge för hon skulle köpa något fodral till hennes data, men hittade inte det rosa hon ville ha så då kollade vi på musar ist.. så vi hittade en som vi gillade. så vi köpte en varsin mus och sedan köpte jag en musmatta, bara 148 kr =D på PC =D hehe..fett bra för oss arbetslösa/pluggare! :D hehe..
Sen efter vi handlat klart åkte vi hem till mig och gjorde middag, det blev kyckling ris och curry + tsatsiki :D hehe.. fett gott var det iaf ! och vid 8 så började ju power of 10 som vi kollade, men daleke drog i andra pausen.. sucker! ;) haha nerå! :D och kl 21.00 då började mitt nya favvo program, sanningens ögonblick! :D haha så bra.. men varför stannade han på 150 000 kr, när han hade 3 frågor från 500 000? dahh.. han hade redan erkännt att han fantiserat om killar, och gillar att ha kvinnokläder, vad finns det då mer att börlja? haha..shiiiit.. hade jag varit han hade jag suttit på planet just nu med 500 000 i fickan ;) yeah !! :D haha.. Jag skulle lätt kunna vara med! jag tar risken att alla hatar mig för 500 000 :D hahah..



/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0