Godmorgon Världen..

Jag ställde klockan på 12.00 idag, för att inte sova bort hela dagen, gick ju och ja mig vid 02.00 men somnade inte förns halv 3 typ, men jag vaknade vid halv 12, så jag gick upp och tog mig en dusch, och här sitter jag nu =)  precis 25 min kvar till våra bästa år. treeeevligt =) någon annan som är en stalker och kollar på det? =P  Ska snart gå och kolla vilken tid vi hade tvättstugan, hoppas vid 6, annars måste jag ju hjälpa till.. finns det något tråkigare än tvättstugan? humm.. inte vad jag kan komma på just nu! =/

Men igår var jag faktiskt duktig, städade hela nerevåningen, jag dammsög, damma och allt såntdär ;) fett nöjd, och ingen behövde änns tjata, jag fick ett ryck ! =) Och det första pappa säger när han kommer hem är: Åh här var det städat, vad kul, vem har varit duktig nu då? Jag springer fram som en 5åring och säger glatt att det är jag! =D Hahahaha!! dålig jag är ! =P men jag skäms inte, jag är nöjd ;)

Middag idag blir det på tacobar i Täby med Daleke, vi ska ses där vid 4 =) så först innan de måste jag köpa bussremsa eller så och sen ta mig till bussen =D men jag får iaf åka bil tillsammans hem med Daleke =D hihi..
Jag lovar, snart kommer mitt körkort! ;) Allt tar sin tid, allt tar sin tid!

Nu ska jag kila iväg. Hej hej.




/A


Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Svara gärna på dagens fråga

http://jyees89.blogg.se/1207808330_dagens_frga.html

Kram!

2008-04-10 @ 13:17:16
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0