Gomorgon .

Vaknade bara för en liten stund sen, så nu har jag klätt på mig och gjort mig iordning. kollat bussarna och min buss går 10.25 :) då är jag hemma till 12.30  så då har jag hela 20 min på mig innan Våra bästa år börjar :D haha..

Igår när jag satt på bussen så läste jag om att forskarna kommit fram till att "Hemglass" melodin är en ren tortyr. och att dem borde förbjuda melodierna som motverkar fetma på barn. Men nu kommer jag till de jag tyckte var lite kul, för det finns en bild också, där det är en glassbil som åker förbi ett litet barn och hans mamma. barnet står och kollar på bilen medans mamman håller för öronen SAMTIDIGT som hon har ett glasspaket mellan benen!! :D haha, alltså dem var väl med på bilden för dem troligtvis inte gillade glassbilen?! Eller? Det såg bara lite skojj ut. Reklam mot glassbilen, och där står hon med ett bigpack glass och håller för öronen?! :D inte så smart eller?

Har ni hört talas som bytessajten? Jag visste inte att sånt fanns :P Du kan byta allt från kläder till bostäder, så om du får mina strumpor (Dem är nytvättade) så kan ju jag ta ditt hus :) deal ?

Nu ska jag fixa lite saker innan min buss går:)
byebye


/A
Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

GodMorgon!
Hoppas du får en bra dag idag :)
Om du är intresserad kör jag en utlottning av en bloggdesign i min blogg just nu, vinnaren bestämmer själv med mig om hur designen ska se ut :)

/Kram

2008-04-09 @ 10:07:37
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0