Halloj..

Ikväll har jag hjälpt till Tessan och Robin att flytta, fan va fin lägenheten var =) riktigt kul och man blev verkligen sugen på att flytta själv. och fortfarande har inte min huvudvärk släppt!! =( förstår inte.. humm..

Just nu har jag suttit och spelat röjja flaggan och sten, sax påse på msn ! =P såå om du har tråkigt någon gång kan du alltid adda mig på [email protected] så spelar vi ihop ;) haha!!!

Snart börjar sommaren komma och vad ska man hitta på? vore ju rätt bra att skaffa sig ett jobb och få in lite pengar så man kan hitta på något  skojj! :P

Jack och Totte håller ju på och tjatar om att vi ska åka till Öland också ;D haha men lille Jack ska ju sova på hotell.. jävla tönt, sov i ett tält som oss andra ! :D det där är en grej jag och Jemps får reda ut med honom. det är ju trotts allt vi som besämmer i vårat 2+2-manna-förhållande!! ;)

Mina mål i sommaren
!
- Åland, som alltid!
- Öland, Jag jempa jack o Totte ;)
- Hölick, hälsa på failjen Daleke, yeees ;)
- Ut och springa en bit varje dag, iaf varannan, slut på att bada i vassen nu! ;)
- Sluta med ALLT godis !
- Roadtripp med J, J o T i stan !

Om ni kommer på något mer jag borde lägga in i "mina mål" kommentera då det! =)


/A




Kommentarer
Postat av: Tina

fest i min sommarstuga såklart :)

2008-04-12 @ 10:16:48
Postat av: mikaela duuh

YÄÄÄÄÄÄÄÄ då ska vi segla hölick runt! haha.. och springa varje dag!
(och vräka i oss mjukglass och bara ligga och slappa på stranden) ;)

2008-04-12 @ 14:14:43
URL: http://daleke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0