Jaaaa ! =D

Idag när jag var hemma hos Daleke så blev det bestämt att vi kunde åka upp till hölick, så vi börja skriva handlarlista och bestämma lite sånt ! haha riktigt kul, det är ju typ precis 1 månad och 1 vecka kvar. men vi lever för det nu ;) hahah.. fan va skönt det ska bli =D hoppas verkligen att det blir sol och sånt ! vi kommer ju åka upp på kvällen, för cia ska ju jobba till kl 8, så vi hämtar upp henne i vallentuna runt 10 över, sen drar vi mot uppsala och inhandlar allting för kvällen, och sedan raka vägen upp till Hölick ! =D haha jag e sjukt taggad, helt sjukt. Jag Cia Daleke och Helen helt utan vuxna i huset och leva hur vi vill ! :D haha.. underbart !

Den 3 Maj har vi bokat upp Tina, hon fyller 20 år !! Vi återkommer med mer info! =P (Så Tina, boka in det nu. haha)

Jag har faktiskt fått lite färg idag också, solade massor hemma, och sen solade vi typ hela dagen hemma hos Daleke med, så lite färg hart man fått, och det är ju schysst! hoppas det är riktigt soligt imorgon också, då ska jag sola ihjäl mig ! :D hihi

Men nu är jag trött och ska gå och lägga mig !
byebye


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0