Måndag.

Nu kom jag precis in från att oljat klart ute möblerna på andra sidan, kunde ju inte måla igår då det typ var snöregn-blandat..  Men idag lyser solen väldigt mycket och det visar 23 grader ute, där solen ligger på alltså =) Troya trivs som bara den, hon ligger på baksidan och "solar" sig, hon älskar värme =) och eftersom hon är så duktig och faktiskt lyssnar så får hon ju springa lös på baksidan! =)


Idag har jag inget inplanerat, kanske söka något jobb, och plugga lite teori. det måste jag ! jag får sköta mig nu och plugga iaf 1 timme om dagen. annars kommer det inte gå vägen för mig :P hehe..

Snart ska jag nog göra mig en frukost och sitta på baksidan och käka :D as varmt och mysigt ! men får sitta på lilla trappan, för möblerna håller på att torka ! =)


Här håller jag på för fullt ;)


Nu ska jag göra frukost och vänta in Våra bästa år ! :D
Byebye


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0