"När-man-har-lite-tråkigt-lista" =P

Jag är just nu: Sliten och lite ont i huvudet.
Hur gammal är du: Jag blir 20 i år.
Tycker du om någon just nu: Njee vet jag inte.
Jag samlar på: Ljus
Gröna eller röda äpplen: Röda.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen, då vill man ju vara själv =P
Gillar du golf: Jora det är rätt kul.
Vilken tid gick du upp idag: Det var runt 9 tiden.
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja.
Har du strumpor på dig nu: Ja det har jag.
Hur svarar du i telefonen: Beror ju på vem som ringer, men oftast "Hallå" =P Åh jag e otrevlig =P
Är du ensam nu: Nej min syster och hund är i mitt rum också.
Vad ska du göra ikväll: Av de som är kvar försöker jag sysselsätta mig med något tills PB börjar =)
Vad ska du göra imorgon: Hum inget bestämt, kanske tracka Mikaela, eller åka till Thomas.
Vart vill du bo när du blir stor: Helst av allt Göteborg.
Vilken årstid tycker du mest om: Sommaren helt klart.
Laddar du ner musik och film från internet: Nepp
Vad skulle du göra om du vann 1 miljon: Resa, Köpa min drömbil (Mini cooper.) betala mor och fars lån =)
Bär du glasögon eller linser: Nepp, men solbrillorna åker väl på snart ;D
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Ehm, nej.. spelar väl ingen roll?
När går du upp ur sängen typ en helgmorgon: Haha beror ju på om vi varit på Roberts ;) Haha!
Har du piercing: Nej, har haft i tungan, vill ha i bröstvårtan.
Solar du ofta: Jaa är solen framme så =)
Gillar du att dansa: haha, jag är typ bäst ! ;D
Är du flygrädd: Nej.
Hur vig är du: haha, njaa inte så men kan när det gäller ;) haha
Vad dricker du helst när du är törstig: Juice eller vatten.
Vad äter du helst när du ser på film: Måste man äta?! :P
Har du någon gång gråtit dig till söms: Ja.
Biter du på naglarna: Haha neej !
Är du beroende av något: Skulle väl typ va godis så fall =P
Hur ofta tränar/motionerar du: Varje dag, jag har ju hund
Senast låt du hörde: Någon låt från High school musical som lillsyrran spelade =P
Önskar du att du bodde någon annanstans: Typ jättegärna !
Saknar du någon just nu: Njee, vet inte ..
Hur många lampot har du i ditt rum: 5 st.
Vem ringde du senast: Min moster.
Gillar du att slåss: haha nej känns lite onödigt.
Var du glad igår: Ja det var jag !
Vad är din favoritfärg: Helt klart blått.
Sminkar du dig: Jaa, om det inte är sol ute.
Känner du dig värdelös: Haha jag? Neeej neej ;D
Brukar du tänka på självmord: Nej?

Nu har jag spenderat lite tid i väntan på att kl ska bli 10 iaf =D haha..

/A
Kommentarer
Postat av: mikaela

Ääe den där snor jag till bdb ;)

2008-04-28 @ 22:00:42
URL: http://daleke.blogg.se
Postat av: emma

Svar: Ja, jag försöker göra en inpackning iaf en gång i veckan. Fast jag är i desperat behov av ett frisörbesök. :P

2008-04-28 @ 23:15:13
URL: http://rocki.blogg.se
Postat av: Anna

haha jo mikaela jag förstog att du skulle göra det, och du får det faktiskt ! :D hehe..

2008-04-28 @ 23:39:38
URL: http://annisen2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0