Natt/B-Kort/T/Dagen och Blåbär. =D

Jag kom hem för ca 1 timme sen från Daleke. jag drog hem till henne efter middan, och så kollade vi andra avenyn och lite sånt.. kom med lite förslag till mat som vi skulle käka när vi åker upp till hölick.. och går allting som vi vill nu så åker vi upp 29 Maj och stannar till 1 Juni =) hur skönt som helst, jag daleke cia och helen.. bara tjejer och käkagott och snacka skit, för det känns som det är vad vi är bäst på ;) hahah ! nej men det blir säkert skit bra !

Och snart så fyller Tina år.. och som det ser ut nu så är hon bokad på Lördag den 3 Maj. Då ska hon få vara med om en liten överaskning.. eller vi vet ej än försej.. alltså om vi ska säga vad vi tänkt göra.. så hon vet och sånt.. eller om vi bara drar med henne ! =) det får hon säga till om själv fall hon vill veta! =) Men det kommer bli trevligt =)

Bankomaten har tagit mitt kort. jag gissade felpå mon kod. typiskt.. så jag kan inte handla något förns jag fått mitt nya.. och det har både sina för och nackdelar. :P haha.. Men jag måste till täby någon mer gång i veckan känns det som nu.. hade jag haft pengar så hade jag dragit dit imorgon och så med Helen..men det går ju icke nu när jag verken har busskort eller bussremsa, och som sagt..jag kan inte köpa någon heller ! för mitt kort finns inte! :P

Dagen idag har varit bra tycker jag, jag vaknade runt halv 11, då tog jag 1 timmes promenad med Troya, sedan kom jag inte och käkade frukost.. och det var ju sjukt skönt ute också. på baksidan där sol sidan är så visade det 27 grader.. helt sjukt varmt.. så jag gick ut på baksidan och börja ränsa i rabatten och lite sånt=) så där är det kanon fint nu! så någon dag nu fram över ska jag sätta dit lite nya blommor och sånt ! Sen när pappa kom hem så åkte jag mamma troya och pappa till vallentuna och sen arninge och handlade lite! =) sen så var det bara hem och packa upp allting och börja med middan.. ! =P

Jag känner mig trött, men skulle inte somna om jag försökte.. jag sitter i min säng och dricker en c-vitamin med blåbärs smak.. jag e helt fast i blåbär.. igår köpte jag och testa den nya blåbärs smaken i bubbelvatten, vet ej om det är loka eller vad det är.. sen idag så köpte jag c-vitamin tabletter i blåbär och sen risifrutti i blåbär. och sen när vi var vid frysdisken kollade jag på om jag skulle köpa frysta blåbär och krossa ihop med glass =D hehe, helt sjukt =P ...

Men nu ska jag iaf göra ett försök ! =) så gonatt mina fans !
byebye

/A
Kommentarer
Postat av: Tina

JA! jag vill veta :)

2008-04-22 @ 09:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0