natten mot söndag.

Jag kom hem runt 20 i 10 från cina och mulle för att gå hem och umgås med Cia, så vi har suttit och snckat massor och vi har planer för sommeren..tro mig ;) haha...och vi SKA genomföra allting har jag planerat! =) men nu gick cia hem för en liten stund sen och jag sitter här och kollar lite tv samtidigt, inte ett dugg trött.. haha men kommer nog försöka sova.. ska upp vid halv 10 imorgon så ska jag och Cia åka till Täby och kolla på lite olika saker.. jag måste hitta en inflyttnings present till T o R. och jag vet vad jag ska köpa =) blir kalas bra ! sen efter det ska jag bara hem till troya och förbereda maten för resten av alla familjemedlemar som kommer hem =)

Nu ska jag försöka hitta en bra film på canal + eller så ! =P
byebye



/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0