Promenad.

Kom precis in från 1 timmes lång promenad. kände att det var något som behövdes efter gårdagens ätande =D haha.. så nu känns det iaf lite bättre =)

Lina tycker att Sverige är tråkigt och hon vill hitta på något, så hon föreslog en öl på Östra eller bio. Jag vet inte riktigt vad jag är sugen på.. jag har bara lust att ta det lungt =) som sagt, film och öl finns ju hemma, och jag har ju huset för mig själv ;) hihi.. kanske film och öl hos mig ist?! :P låter mer bekvämt :D

Träffa en av mina "bandy-kompisar" när jag var ute och gick. och bandyn har nu bytt dag till Tisdagar 19.30 . mycket bättre tid än när vi hade den på Fredagar kl 6... men nu är det ju bra =)  så då blir det spel på tisdag !

Min mobil är verkligen helt sönder nu, går inte att göra ett skit längre.. typ ta bild och ringa någon om du kan nr utantill.. Grattis ! så jag har pappas gamla jobbmobil som han fick ha kvar. och den är iaf bättre än ingenting ! =)

Nu ska jag duscha som jag inte gjorde förut eftersom jag valde att dra ut på en lång promenad :D hehe..
byebye


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0