Shit shit shit!!

Satt precis och läste på Aftonbladet.se då det stog som rubrik "Jag är inte pappa till min son".

Det handlade om en kille som hade en 4 årig son, som blivigt sjuk, han fick problem med njurarna och dem var tvungna att genomföra en operation som han skulle förlora mycket blod genom. Så pappan tänkte att han skulle ge blod till sin son, men då läkarna säger att det inte går. Dem talar inte om varför, bara att det inte går. Då går han hem och berättar allting för sin fru som börjar gråta, han förstår ingenting och tänker att det igentligen är han som ska gråta, han kan ju inte hjälpa sin son. Men då berättar hans fru att sonen inte är hans!!
Förstå vilken chock pappan har fått. förlorade hela sin familj på bara några sekunder. Hur kan man leva med sig själv som person så länge och ha på sitt samvetet att hon lurat "pappan" utan att säga något? Jag blir bara så arg när jag läste allting ! Hur kan man vara så rubbad som person?

Visste du att minst 2000 män testar sitt faderskap varje år, och 1 av 4 är inte barnets far!!
Förstå hur många barn i sverige som bor tillsammans med "fel" förälder!  Det är helt sjukt !



/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0