Sommar? :D

Känns verkligen som sommaren är här nu. förhoppningsvis så fortsätter denna värme att hålla i sig, det vore ju kalas =D hehe eller att det kan bli ännu varmare =D .. Just nu sitter jag på baksidan och solar. skulle vara skönt med ett bad, men som sagt vattnet ser bara skönt ut på ytan, under är det nog inte många grader ! =P hehe.. men det kommer väl..!


Sooooligt ! =D

Jag hoppas verkligen att Hölick blir av, hoppas hoppas !! =) att det är lika fint väder där som det är här nu, bara sitta på baksidag och sola, och bli mycket bruna.. jag tror faktiskt att jag ska sola as mycket i sommar, har ju ganska lätt att bli brun, men bara jobbigt att ligga där ! =D haha.. Det kommer bli massa Vaxholm i sommar ! yeey ! =P


Hölick =)
(Snodde den här bilden av Susie på Facebook, Hahahah ;D)

Sedan längtar jag faktiskt till Tinas sommarstuga också, fast dem där jäävla bromsarna skulle jag kunna döda.. shit var mycket sånna det fanns där sist jag var där eller när det var.. man fick typ kasta sig i vatten varje gång en såndär kom..det gör ju svinont att bli biten.. usch ! =D haha..dålig panik man får, hahaha ! =D

Nu ska jag fortsätta att njuta av solen ! =D
byebye


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0