Täby .

Kom hem för ett tag sen från Täby med Daleke, vi käkade på Tacobar, och som vanligt käkade vi chicken burrito =D såå sjukt gått alltså ! haha.. Efter vi käkade så gick vi runt lite och kollade runt, hittade ett så sjukt fina skor, dem satt perfekt, tror dem stod där för att jag skulle testa och sedan käpa dem sen när jag får lön ! =D

Åhh, dem är bedorande =D
Och Daleke vill självklart ha samma ;) haha. men hon får det, om hon inte använder dem samtidigt, då jävlar ;D haha..



Sedan nrä vi var på HM såg jag en skyllt !


Hahaha, jasså? ;)


Nu hade jag tänkt gå med tessan upp till Robin och Tobbes lägenhet och kolla när dem packar och sånt!! =) T & R flyttar ju imorgon =)
byebye


/A
Kommentarer
Postat av: mikaela

hahaha :D jaa självklart ska jag köpa dom me så ska jag ha på mig dom VArJE gång du har dom ;D ja skulle fan använt d där provrummet! Jag behöver inga handtag asså!

2008-04-10 @ 20:10:30
URL: http://daleke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0