Trevligt .

Tack för kommentarerna i förra inlägget =)

Nu sitter jag hos T. jag är as sugen på en godis, men finns inget, och T vill inte vara snäll och gå hela vägen till affären.. taskigt :p hehe nerå.. Idag är igentligen en rätt tråkig dag, för det första är det sjukt tråkigt väder. och sen finns det ändå inget skojj på tv heller. Men jag har iaf sätt Våra bästa år. sånt missar man inte :D haha..

Var och hälsade på M idag, tycker synd om dig. hoppas allt blir bra snart. När vi ska åka där ifrån så ringer Robin till Tessan på mobilen och frågar när dem skulle komma och sånt, och då berättar han även att Troya fått syn på något djur inne i skogen när dem var på promenad. och han gick runt i 30 min och letade efter henne, haha.. det var faktiskt lite roligt :D ..

Nu är Hockey påsatt på tvn.. humm.. finns det inget som är lite roligare? :P börjar snart klättra på väggarna :p

Nu ska jag hitta på något .
byebye


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0