Alla fuckar ur fuckar ur ;)

Haha, jag är inte änns mycket trött nu, kanske för jag sov några timmar på eftermiddagen? Jadu, det kan stämma! =P Men jag ska iaf göra ett litet försök för att sova om några minuter iaf.. annars orkar jag inte med morgon dagen, ska försöka gå upp skapligt iaf! =P


Idag(Fredag) så åkte Tina och Danne till Göteborg och tog in på hotell över helgen, hoppas dem får det riktigt mysigt =) Ja, har man inget och göra, så varför inte åka och ta in på hotell någon stans i sverige och ha det kalasbra för en helg? =)

Tina och Daniel

Middagen för F-C blir på söndag ist! Alla hade visst missuppfattat allting =P haha aa eller iaf FC;) Jag trodde vi hade planerat in den idag, KG tänkte att söndag var bra och FC imorgon! konstigt allt kan bli ibland;D hehe! Så på söndag är det bestämt nu! =P Och FC sa att vi kunde vara hemma hos henne! Vilket passar mig och KG kalasbra!! =D haha! 

KG och FC

Jag vet att ni alla blir överlyckliga över dessa bilder ;) haha!

Nu ska jag mot min älskade säng! Gonatt mina fans! Tjaao!

 Nu är det bara 13 dagar kvar! <3
/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0