Där ser man!

Dåligt med uppdatering idag då iaf min blogg fuckat sig hela dagen! =S men nu skriver jag ett iaf =)

Jag sov inte många timmar inatt, jag gick och la mig straxt efter 2.. och kunde inte somna förns klockan var 4.. och 20 över 4 får jag ett sms..och självklart vaknade jag ju av det, och kunde inte somna om förns klockan var 6-7 igen.. Sen gick jag upp vid 12.. Och jag var ju inte allt för pigg. Men jag kökade lite frukost, gjorde mig iordning, sen gick jag ut och träffade Kg ett tag innan jag fortsatte upp till Moster där mormor var. Så det blev tacos där hemma med mormor och Basse.

Ikväll är ju den stor kräftskivan i vada som dom har 1 gång om året, så mamma och moster och dem är där nere. Och jag kom för ett litet tag sen där ifrån också, jag fick visa mormor vägen för Mulle hade tydligen åkt ner i vattnet =P så vi fick hämta honom så han fick byta om, sen skjusa vi ner honom igen =P haha!

Så, om ett tag ska jag träffa Kg, eller aa någon timme eller så, men först ska jag ringa Ft och se vad hon har för sig =)

Ha en trevlig helg gott folk! =)

/A
Kommentarer
Postat av: sebbe

hehe ja gymmet får vi testa:P bli biffar;P

haha det är därför man har mobilen på

ljudlös på natten;P

2008-08-30 @ 20:23:03
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/
Postat av: sebbe

därför man har den ljudlös..så kan man se ifall man själv vaknar mitt inatten om ngn ringt:P

2008-08-31 @ 00:02:55
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0