Den lyckade festen!

Sådär ja, nu är jag vaken, vaknade av att Cia kom förbi och skulle överföra lite bilder från igår. Så nu finns alla bilder på datorn. ;) hehe..

Festen igår var riktigt rolig! Den blev verkligen lyckad. Vid halv 2 så tog jag Jennifer Cia och Mikaela bussen till Rimbo, där Danne hämtade upp oss och körde oss till T´s landställe. så vi var väl där runt halv3. Då åkte danne hem för att göra sig iordning och allting. Tina visade alla runt för dem som itne varit där förut, sen hjälptes vi åt att duka upp långbord och göra sallad och allt sånt. Runt kl 6 skulle alla killar + Agge komma. Så en timme 45 min innan dem kommer startar vi grillen och sätter in pommesen i ungnen, men vi lyckas inte tända grillen, dem bara slocknar hela tiden, och tändvätskan tar slut..

Så när alla andra kommer sen så ber vi dem om hjälp..Så dem hittar bensin och tänder på det..och det gick bra första gången..Bensin brinner ju snabbare, så det slocknade som dem trodde och så kvävde dem. för att hälla på lite mer, och då tar Danne bensindunken och häller direkt från den..då hela dunken fattar eld.. och alla blir så chockade, och framförallt Danne, så han står och slänger med bensindunken, då det sprider sig massor på gräsmattan, och den börjar fatta eld..Då skriker Strand; Kasta dunken! så Danne sular iväg dunken, och dem hamnar i en gran som också fattar eld.. Alla får typ panik för det sprider sig så snabbt, så alla springer fram och tillbaka med vatten och försöker släcka allting..Som tur va så lyckades dem, alla var nog ganska så chockade efter det..

Tina ville inte ha bensin på sitt kött, så hon stog inne i köket och steker medans det fattade eld, dålig chock hon fick när det brinner utanför.. men till slut så löste vi allting, och vi fick grillat kött tillslut, vi vägrade att ge upp =P hehe.. Och det vart riktigt gott, så sen var man proppmätt. =P Efter middagen så spelade några av oss öl-spelet.. klockan kanske var runt 8, och många börja bli väldigt slitna.. Men det var kul, även om jag förlorade sjukt mycket gånger.. men vafan =P tar igen det en annan gång;)

Sen var det bara en ritkigt trevlig kväll, vi gick inåt då det började att bli ganska så kallt på kvällen, och inne blev det mycket dans och prat. riktigt trevligt =) Sen så hade ju alla tagit med sig badkläder, så det kom upp, att vi skulle gå till vattnet och bada, men det blev bara jag jennifer agge strand och palm som badade tillslut, och inga badkläder fanns med i bilden, men vad gör de om 100 år? ;) hehe..Det var faktiskt riktigt kallt, så det blev inget långdopp.. ne vi gick tillbaka till huset ganska så snabbt igen =P Och alla var ju ganska så slitna, så efter ett tag började alla bege sig mot sina sängar.. och jag kan säga såhär..jag sov inte skönt, kanske sov max 1 timme inatt.. Delade säng med Agge och Strand.. gaah, dem pratade om en film som båda kunde ALLA repliker i utantill..det var kul, när man är slit och försöker somna så snabbt som möjligt.! neej det är det inte =P haha..

Imorse var nog alla rätt slitna, men vi hjälptes åt att städa och sånt, det var bara lite kvar sen som Tina skulle ta hand om när alla hade åkt.. Danne skjussade oss till bussen igen, och Agge åkte med killarna hem.. Så det blev 625, skööönt som bara den att slippa gå från 676 ;) hehe.. Så när jag kom hem käkade jag lite lunch, sen tog jag mig en tupplur tills nu då Cia kom med bilderna, Men dem lägger jag upp lite senare, för det är sjukt segt nu!

Tack Tina och Daniel för en sjukt trevlig kväll!

/A
Kommentarer
Postat av: cis

ja och här glömmer man folk, jag badade faktiskt oxå!!

2008-08-25 @ 01:35:22
URL: http://missmei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0